niedziela, 13 czerwca 2010

Beza

*


Wpadam tylko na chwilę aby podzielić się naszą radością!
Dziś nieoczekiwanie odwiedzili nas właściciele mamy naszej Buby i przywieźli ze sobą ją wraz z dwoma maluchami.
Kiedy dowiedziałam się, że jeden szczeniaczek - dziewczynka, jest do oddania natychmiast podjęłam decyzję: weźmiemy ją! Buba będzie miała towarzyszkę i siostrę w jednym!
Maciupek dostał imię Beza. Jest śliczna, miła i grzeczna i we wszystkim podobna do Buby.
Przedstawiam ją zatem, kochani - oto Beza!




Buba z mamą. Beza podgryza.




























Znikam, bo dochodzi do mnie gromki śmiech gości - widać Buba i Beza dają z siebie wszystko.
Posyłam wiele radosnych pozdrowień!


*

54 komentarze:

  1. O Boże jaka śliczna biała Beza jak ta z cukru mniam mniam ...pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. kochane są :) nie dziwię się, że Beza zamieszkała z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Beza z pewnością będzie miała cudowny i bezpieczny dom. A Wam życzę wielu radości wynikających, z posiadania nowego czworonoga.
    Szczeniak do zagłaskania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna:D, ja za 2 tygodnie odbieram mojego nowowfunlanda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale!!!! Ale Wam zazdroszczę! I nasza goldenka też zazdrości, bo jej również przydałby się towarzysz zabaw...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezowa arystokratka, widać to po minie na pyszczku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym takiego chciała puszystego urwisa przytulaka :) tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka śliczna!!!! mój Frodo też kiedyś był tai malutki, teraz pozostał tylko słodki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Che meraviglia i vostri cani e il posto in cui vivete!!! il cucciolo poi...è una vera bellezza, tenerissimo !! beati voi che abitate nella natura! ciao Nicoletta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beza jest urocza.A co na to Buba? Czy zaakceptuje dzielenie się swoim królestwem z małą Bezą?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beza jest przecudowna i taka sliczna widac ze rozumie sie ze starsza siostra, bedzie im razem dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczniusia Jagodo nie zawachalabym sie ani 5min aby ja zabrac do siebie..ZACZELAM CZYTAC TEGO POSTA ZE PIESEK DO ODDANIA..JESZCZE DO KONCA NIE DOSZLAM JUZ MYSLE WSIADAM W AUTO I JADE PO NIA...DOCZYTAŁAM DO KONCA SZYBKO I DOWIADUJE SIE ZE ZOSTAJE U WAS...BUBY SIOSTRZYCZKA BARDZO FAJNIE.FAJNI ZNAJOMI...WESOŁO U WAS..BEDZIE ..SCISKAM I POZDRAWIAM..REWELACJA ZDIECIA

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowi sąsiedzi mają taką sunię , identyczna jak Buba , zawsze gdy ją widzę myślę o Was , o Bieszczadach , o Bubie ...
    Piękne zdjęcia , pięknych miejsc...pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna Beza - zazdroszczę bardzo...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dziewczynki! Głaski i pozdrowienia od moich czarnych chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...alez slodycz ta wasza Beza!
    niechaj rosnie,warczy,szczeka...a wy radujcie sie kazdym z nia dniem

    Pozdrawiam

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna, wspaniala, cudowna... Pozdrawiam cieplutko Was i slodka Beze...! M

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, to się pretekst do odwiedzin pojawił, i to jaki! Słodka ta Beza i już :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem naprawdę szczęśliwa, tak bardzo chcieliśmy jej znaleźć dobry dom bo ona jest po prostu kochanym psem. Nawet nie spodziewałam się, że zostanie dziś u Państwa. Już za nią tęsknię bo przez ten czas wszyscy ją pokochaliśmy a Hunter leży teraz smutny i też chyba tęskni za siostrą. Postaram się jak najszybciej wyslać książeczkę zdrowia i witaminy pozdrawiam serdecznie Państwa Bubę i naszą Bezę :) Angelika

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedna Buba:(mało,że musi opiekować się Śmigaczami to jeszcze Bezę jej dołożyli...:))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak sie ciesze.Przeciesz widzialam mame Buby i jej przyrodnie rodzenstwo i tak ciezko bylo mi od nich odejsc.Nachwalilam Bube i Was pod niebiosy ,no i prosze nastepny pobyt u Was to juz bedzie Buba i Beza czyli BB.Na pewno suniom bedzie fajnie razem u Was.Bardzo sie ciesze,sciskam cala ekipe na Magodzie.Iga

    OdpowiedzUsuń
  22. To teraz poprosimy całe tony zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny piesek! Ja nadal opłakuję swojego kundelka [*], ale powoli myślimy z mężem o adopcji czworonoga ze schroniska. Na razie mamy kotkę, którą bardzo kochamy i cieszymy się z każdego jej wybryku. Pani Magdo, zapraszam też do siebie, bo zmieniłam adres bloga na: http://lawendowe-wzgorze.blogspot.com. Pozdrawiam. Proszę uściskać ode mnie obie psie siostry. Są cudowne i jestem pewna, że przyniosą Państwu dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwa beza i taka do zjedzenia ;)
    Śłodziutka jest więc mnie wcale nie dziwi Twoja decyzja Magodo, ja tez nie potrafiłabym się jej oprzeć :))
    Pozdrawiam i wielu radosnych chwil z Bezą w roli głównej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULACJE!!! Niunia jest prześliczna.
    Wiedziałam, że długo z jednym psem nie wytrzymacie ;]
    pozdrawiam,
    skibi -> właścicielka dwóch czworonogów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, te goldenki... Przepiękna sunia, a imię dobrane rewelacyjnie:)

    Niech się dobrze chowa, ku radości właścicieli.

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  27. To wspaniały pomysł! Sama mam dwie sunie (jest między nimi 4 lata różnicy) i to jest nie do opisania, jak wspaniale bawią się ze sobą, w jakiej są świetnej komitywie, mimo oczywistej hierachii w stadzie ;-)) Fajnie jest, jeśli oprócz naszego, ludzkiego towarzystwa, zwierzaki mogą też mieć swoje własne. Pozdrawiam gorąco i niech się dziewczyny BB zdrowo chowają.
    iwonaL.

    OdpowiedzUsuń
  28. ...Beza cudo...słodziak...jak prawdziwa beza:):)!!Tylko ją schrupać!!Taki maluch daje mnóstwo radości i śmiechu pewnie też!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję kochani!
    Angeliko - Beza czuje się dobrze, ma apetyt i chętnie się bawi. Jeszcze raz Wam dziękujemy!
    Iga - uśmiecham się do Ciebie dobra kobieto!
    Pati podaję Ci stronę Fundacji Pomocy Goldenom
    www.aurea.org.pl jeśli masz ochotę - można dzięki tej fundacji pomagać tym pieskom. My to czynimy. Pozdrawiam Cię serdecznie!
    An-no, no to kiedy? Uściski!!!
    Amber - Buba trochę zazdrosna ale traktuje Bezę z życzliwością i pozwala się maluchowi znęcać nad swoim ogonem. Pozdrawiam!
    W imieniu naszym i zwierzątek posyłam słońce!

    OdpowiedzUsuń
  30. Beza prześliczna.
    A Buba ma minę z cyklu "no dobra,pobawić się mogę, ale razem zamieszkać!????????"
    Pomiziaj oba pieski.

    OdpowiedzUsuń
  31. no to teraz bedzie jeszcze bardziej rozrywkowo!Super!!:)pozdrawiam ava

    OdpowiedzUsuń
  32. Uściski i głaski dla WSZYSTKICH :)))
    Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajnie! :)
    Buba będzie miała siostrę :)
    Beza jest jak cukierasek!
    Będzie wesoło :))
    Ale u mnie też niedługo będzie tak wesoło...
    Nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne to maleństwo! :-) Mam znajomego, który też zaczynał od jednego psa tej rasy, teraz ma cztery :-)) i wbrew pozorom wcale nie jest trudniej, psy wychowują się same, młodsze uczą się od starszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ja wiedziałam, że kiedyś musi się pojawić więcej psiaków w Chacie :) Cieszę się! Beza do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka słodka, prawdziwa Beza :) Świetna decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  37. rzeczywiście mała słodycz

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Magodo!
    Ja od dawna pozwalam sobie zaglądać w Wasze progi tak po cichu bez zbędnego zamieszania. Zresztą nie tylko ja ale i moja trzynastoletnia córcia zauroczona Bieszczadami i zakochana w Waszej Bubie bez pamięci.A teraz macie jeszcze to małe kochane stworzenie o wiernych oczach ech...o takim przyjacielu marzy moja Karolina, tylko marzy bo psiaka raczej mieć nie będzie musiałaby wybierać czworonożny przyjaciel albo tato alergik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodka jak śmietanka i beza w jednym ... Cudownie , że Buba ma siostrę przy sobie :) Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudddddna jest!!!
    Prawdziwa Beza do schrupania :o)
    Pozdrawiam i ściskam uroczą Bezę!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. to bedzie weselej:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak to śpiewa Maryla Rodowicz "... Jest cudnie... "
    Pozdrawiam a psy targam za uszy
    www.okiemjadwigi.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ ona jest piękna! Nie dziwię się, że postanowiłaś ją przygarnąć. A Buba wygląda teraz na taką dostojną starszą siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapiałam z zachwytu ... cudna Beza :) Aż się prosi o przygarnięcie :):):) Pięknie tam u Was teraz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna Beza ,tylko czy Buba da radę upilnować tą całą młodzieżową bandę .Małe kózki + Beza , już widzę to radosne zamieszanie !
    Pozdrawiam i uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dobrze, że ją wzięłaś, przecież są dwa domy do pilnowania:) W gromadce zawsze raźniej i weselej. Cieszę się waszą radością. Jaga

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie to wygląda. Z tego co czytałam o Bubie nie powinno być problemów. Ona ma instynky opiekuńczy nader rozwinięty i poradzi sobie i pewnie Beza będzie ją szanować. Zanim odeszła Aza przygarnęliśmy Majkę-też kundelka. To był trafiony ruch, bo choć Majka była 2 i pół raza większa od Azy, to starszeństwo i doświadczenie zyciowe Azy budziło respekt i szacunek Majki. Azy juz nie ma, a Majka ma wiele zachowań Azy.
    Życzę zdrowia Wam i całej zwierzęcej ferajnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. z innej beczki
    http://deccoria.pl/galeria,id,21362
    Twoje zdjęcia na Dekorii

    OdpowiedzUsuń
  49. Sama słodycz!!!!! Cudowne psiaki!!! Można się w nich zakochać!!!!

    OdpowiedzUsuń

Filmowo:


Chata bojkowska

Chata bojkowska

Chata Magoda

Chata Magoda

Widoki z tarasu:

Widoki z tarasu:



Okolice domu

Okolice domu